Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Με τα μάτια της Σόφης και την ιδέα της Μαρίας


Πίνοντας το καφεδάκι μου σήμερα το πρωί έκανα και τη σχετική βόλτα στα μπλογκοσπιτάκια που αγαπώ και .... ξαφνικά...πέφτω πάνω στην υπέροχη ανάρτηση του Mytrisponblog http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/01/life-images-1.html : Με αφορμή ένα λουλούδι. 
Αυτό ήταν ! Μου έφτιαξε τη μέρα αυτή η διάφανη ανεμώνη της Μαρίας, που είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια και σκέφτηκα να πάρω κι εγώ μέρος σ' αυτή την όμορφη ιδέα της φίλης μας.
Έβαλα λοιπόν εδώ μερικές από τις αγαπημένες μου φωτογραφίες που κατά καιρούς βγάζω έχοντας πάντα μια μηχανούλα στη τσάντα μου ..... Ελπίζω να σας αρέσουν 
Ολες είναι από τα Στύρα, Νέα Στύρα και Αλμυροπόταμο στη νότια Εύβοια.... 
Καλημέρα και Καλή Κυριακή σε όλους !!!

               










9 σχόλια:

  1. Δεν έχω λόγια!!
    Είναι όλες εκπληκτικές!!
    Στα αλήθεια χαίρομαι που το λουλούδι έγινε αφορμή να απολαύσω τέτοιες φωτογραφίες...
    Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!
    Καλή Κυριακή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σ' άρεσαν Μαρία μου,
      νάσαι καλά που είχες την ιδέα !!!
      Φιλάκιααααα

      Διαγραφή
  2. τέλειες είναι! Σαν φανατική του Χειμώνα ,η τελευταία με ξετρέλανε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ομορφιά και η απλότητα συναρπάζει και βρίσκεται παντού γύρω μας!
    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειες είναι Σοφάκι μου!
    Εβγαλα κι εγώ μια μπλε λιβελούλα φέτος το καλοκαίρι. Είναι πανέμορφες!
    Φιλιά και καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται πολύ ωραίο μέρος! Οι φωτογραφίες "ταξιδευτικες"! (Ηρθα απ'τη Μαρια) Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Σόφη μου!!!!!!!!!!!!!!
    Η libellule είναι φανταστική!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε !