Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Παίρνουμε και δίνουμε .... βραβεία


Αχ αυτό το γλυκό κορίτσι η Κικίτσα, η Tante Kiki καλέ, μου έδωσε βραβειάκι και είμαι τρισευτυχισμένη. Εκείνη καλέ η χρυσή κοπέλλα που έχει εκείνο το υπέροχο, πώς το λένε, μπλογκ, δηλαδή όχι εκείνο που ζωγραφίζουνε τα παιδάκια στο σχολείο αλλά αυτά που γράφουνε με την εγγονή μου και διαβάζουνε η μια την άλλη και ξετρελλαίνονται Κικίτσα μου και Σοφάκι μου πάνε κι έρχονται και μέχρι στη Θεσσαλονίκη ανέβηκε η δικιά μας να δει την Κικίτσα και γνωριστήκανε τα πουλάκια μου, μάτι μην τα πιάσει και καθήσανε πια και στο Electra Palace παρακαλώ στο ρουφ γκάρντεν και ήπιανε καφέδες και δώστου χαιρετιόντουσαν και φιλιόντουσαν που γνωριστήκανε και τα βρήκανε τόσο μεταξύ τους που τα πήρε η νύχτα τα πουλάκια μου και τα δυο και λέγανε και λέγανε και τελειωμό δεν είχανε, μέχρι και μένα ξεσηκώνανε κάθε τρεις και λίγο που τα βλεπα απ' το συννεφάκι μου και τα χαιρόμουνα και τα σταύρωνα . 
Ασε που αυτή η Κικίτσα είναι μια κούκλα καλέ, ένα δέρμα μετάξι, ένα πρόσωπο φεγγάρι, ένα γέλιο μαργαριταρένιο, ευγενέστατο με τα γαλλικά του με τη φινέτσα του φτου φτου μάτι μην το πιάσει το χρυσούλι μου το καταγάπησα.

Η περίφημη μάγισσα της γαστρονομίας Τante Kiki
κατά κόσμον Βασιλική Ξανθοπούλου στη συνάντησή μας στη Θεσσαλονίκη
Και τι ωραίο το βραβειάκι που μούδωσε ένα αρκουδάκι με τα χριστουγεννιάτικα νυχτικάκια του μια ζωγραφιά ένα μινιόν πραματάκι κουκλίστικο απ' αυτά που πολύ της αρέσουν της εγγονής μου της χαϊδεμένης που πολύ το χάρηκε κι αυτή μαζί μου και τρέχαμε μισή μέρα στα μαγαζιά να βρούμε καδράκι να το κρεμάσουμε στον τοίχο.


Κικίτσα μου γλυκειά σ' ευχαριστώ, αν και τόσο καθυστερημένα αλλά φταίει η ίωση που έπαθα διότι φυσούσε βόρειος άνεμος στο συννεφάκι μου, για το βραβειάκι σου αλλά εγώ παιδί μου δεν κάνω τίποτα για να το αξίζω εκείνη η εγγονή μου παλεύει να γράφει όλες τις μουρλαμάρες μας τω καιρώ εκείνω στο σπίτι μας και τις γράφει έτσι που μόνο εσύ και κάτι άλλες καλές κυρίες καταλαβαίνετε γιατί ομολογώ μια δυο φορές που προσπάθησα να καταλάβω τι λέει αλλά πούυυυ. Κόμματα δεν είχε, τελείες δεν είχε, κάτι κατεβατά ασυνάρτητα είχε, μέχρι και τον αδερφό της χέστη έλεγε το τέρας, που μικρό κώλο δεν έδειρες μεγάλο μην καταπιάνεσαι λέω εγώ αλλά ποιός μ' ακούει τώρα πια;
Τέλος πάντων τώρα που γνωριστήκατε παιδί μου με τη δικιά μας, εσύ φαίνεσαι λογική κοπέλλα, κοίτα να τη συμμαζέψεις κι αυτήν που είσαι και χρυσοχέρα να κάνει κι αυτή καμμιά στάλα φαϊ στον άντρα της γιατί ξέρεις οι άντρες πρώτα έχουν την κοιλιά και μετά το απαυτό τους, Θέ μου συχώρα με μεγάλη γυναίκα τι λέω, αλλά έτσι είναι πουλάκι μου να καλοτρώνε θέλουνε κι εσύ βλέπω αγγέλους φτιάχνεις, άντε με την ευχή μου να τη συμμαζέψεις κι αυτήν κομμάτι που στασιό δεν έχει σπίτι της. 
Σε γλυκοφιλώ Κικίτσα μου και χίλια ευχαριστώ για το υπέροχο βραβείο που μου έδωσες καλό μου.

                                  

Κι αφού επιτέλους τέλειωσε τη λογοδιάρροια η γιαγιά μου η Κασσιανή που την έπρηξε την καϋμένη την Κικίτσα με τα τούτα της και τα κείνα της μέχρι που γλάρωσε το μάτι της της κοπέλλας κι άρχισε να χασμουριέται και μέσα της θα σιχτίριζε "τι της τόδωσα της παλιόγριας το βραβείο μ' έπρηξε στην πολυλογία" έδωσε ο Θεός και έσκασε πια το τέρας η γιαγιά μου η Κασσιανή να πάρουμε κι εμείς σειρά για να συνεχίσουμε τους όρους του παιχνιδιού.

H πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
Τα χριστούγεννα του 1983, τα πρώτα χριστούγεννα με το γιό μου που γεννήθηκε εκείνη τη χρονιά.

Αγαπημένο ξένο χριστουγεννιάτικο τραγούδι
Ολααα !!!

Αγαπημένο ελληνικό χριστουγεννιάτικο τραγούδι
Αυτό που μου τραγουδούσε η μαμά μου παραμονές Χριστουγέννων και πάντα το βράδυ στο κρεββάτι μου...

Το δώρο που θα ήθελα για τα φετεινά χριστούγεννα 
Υγεία και χαρά για όλο τον κόσμο και για την οικογένειά μου. Μόνο αυτό, αρκετό δεν είναι;

Μια ευχή για το 2014:
Να ξαναβρούμε τις αξίες μας και την παιδεία μας.

Τώρα με τη σειρά μου πρέπει να δώσω το βραβειάκι σε άλλα έξι μπλογκς και κείνα να επαναλάβουν το παιχνίδι και να το δώσουν αλλού.
Δεν ξέρω ποιοι το πήραν ήδη και ποιοι όχι αλλά με όλη μου την καρδιά το δίνω στους :

Μυστικά της μαμάς http://tamystikatismamas.blogspot.gr/

Αιώνια Γυναίκα http://aiwniagynaika.blogspot.gr/

Γιαγιά Αντιγόνη http://giagia-antigonh.blogspot.gr/

Κάντο μ' αγάπη http://kantomagapi.blogspot.gr/

Ανθομέλι http://www.anthomeli.com/

Μαrilise 2 http://katitimou.blogspot.gr/


Καλά Χριστούγεννα αγαπημένοι μου !!!!

18 σχόλια:

  1. Το παρέλαβα!! Γιαγιά με γιαγιά !!!
    Την Κασσιανή δεν την φτάνει καμιά! Τέλος!
    Να είσαι καλά και ευχαριστώ πολύ!
    Εχω ένα θέμα να διαλέξω... ευχές και γούρια θα μοιράσω σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λες καλή μου, τόσα ωραία γράφεις και στο κάτω κάτω εσύ είσαι κανονική γιαγιά όχι τρελλοκομείο όπως με παρουσιάζει το κακομαθημένο το δικό μας !!
      Σε φιλώ πολύ και Καλά Χριστούγεννα.
      Εγώ σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου !!!

      Διαγραφή
  2. Καλά δεν σε πιστεύω!!!!!!!!!!!!!! Το είπες και το έκανες γιαγιά Κασσιανή και με έβγαλες πρώτη μούρη στα media!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ούφφφφφφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!! Με σένα γιαγιά δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα ...αφού είχα δηλώσει...."παπαράτσι γιοκ'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλος πάντων, την εγγόνα σου το Σοφάκι πολύ το αγάπησα (κι ας του καταμαρτυράς τόσα) κι ελπίζω ότι είναι η αρχή μιας μεγάλης φιλίας... κι ας είμαστε η μια εδώ κι η άλλη εκεί!!!! Εντάξει μας πήρες λίγο η ...νύχτα μιλώντας και γελώντας αλλά είχαμε τόσα να πούμε!!!
    Γιαγιά Κασσιανή σ'αγαπώ και σ'εκτιμώ πολύ γιατί όποτε χρειάζεται μας χαϊδολογάς κι άλλοτε μας μπινελικώνεις αλλά εκείνο το Σοφάκι το αγαπώ ακόμα περισσότερο για την χρυσή του την καρδιά, τον υπέροχο χαρακτήρα του και την παιδεία του!!!!!
    Εεεεε και πρόσεχε, έτσι;;;; Άλλη φορά δεν θα δεχθώ παπαράτσι και δημοσιότητα... αρκετή έχω δεν θέλω άλλη!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα
    Ααααααα και ξέχασα... τώρα μεταξύ μας ...ζόρισε την εγγόνα σου να κάνει εκείνο το βιβλίο για τη ζωή σου γιατί το αξίζετε κι οι δύο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σματςςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου εσύ !!!!!
      Περάσαμε τέλεια και κάθε φορά που βλέπω αυτή τη φωτο γελάω, γλυκαίνει η ψυχή μου και λέω πώς άνθρωπος που δεν έχει το δικό σου πάθος δεν μπορεί να έχει και τη δική σου τέχνη !!!!
      Οσο για το βιβλίο, πίστεψέ με το έχω βάλει μπρος !!!
      Πολλά γλυκά φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Χριστίνα Κατσικογιάννη22 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:45 π.μ.

    Καλά Χριστούγεννα Γιαγιά Κασσιανή χχχχ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι, με υγεία με χαμόγελα με χαρές!!!
    Πολλά φιλιά καλή μου....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε πολύ το τραγούδι της μαμάς σου , καλά λέει η γιαγιά που χάνεσαι εσύ??
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε με ότι επιθυμείτε
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλα Χριστούγεννα με υγεια! ωραια τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρούμενα κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα να περάσετε με υγεία κι αγάπη!Η ευχή σου πολύ κοντά στην πραγματικότητα!Να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και ειδικα όταν είναι απο μια γιαγιά, γιατί τέτοιες γιαγιαδες παίζουν πολυ σημαντικό ρόλο στην ζωη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Χριστούγεννα Σοφάκι μου!!! Με υγεία, ευτυχία και χαρά!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα Γιαγιά Κασσιανή!
    Στον ουρανό ψηλά με όλα τα αστέρια θα είναι υπερπαραγωγή!
    Ένα αγγελάκι μου είπε κρυφά το παράπονό του και υποσχέθηκα να μη το πω αλλά όχι να μη το γράψω... Τους τρέλανες εκεί πάνω! Τόνους μελομακάρονα και κουραμπιέδες τα έβαλες να ψήσουν κι επειδή είχες τα νεύρα σου που δεν γυάλισαν καλά το παρκέ τους φυσούσες την άχνη στα φτερά κι αυτά τα τίναζαν και γέμισε ο ουρανός άσπρη σκόνη με μια ελαφριά μυρωδιά ανθόνερου και δεν έβλεπαν μπροστά τους και κουτουλούσαν όλα τα τάγματα μεταξύ τους και γέμισαν καρούμπαλα και τα είπες βλαμμένα και πιαστήκατε στα χέρια κι όταν σ' έπιασε υστερία ούρλιαζες και φώναζες την εγγονή σου τη Σοφία που όμως δε σε άκουγε γιατί ήταν με την όμορφη φεγγαροπρόσωπη Κική πίνοντας καφέ κι αντάλλαζαν απόψεις και συνταγές μαγειρικής, έβριζαν την κυβέρνηση και οργάνωναν εμπρηστικά σχέδια για να κάψει ο κοσμάκης τους βουλευτές στα τζάκια και τις ξυλόσομπες να ζεσταθεί το κοκαλάκι του να το ευχαριστηθεί κι από πάνω κι όταν η Κικίτσα έντρομη είπε στο Σοφάκι ότι δεν είναι καλά γιατί ακούει φωνές και τσιρίδες και δε θα γλύτωνε το ενοικιαζόμενο δωμάτιο στο Δαφνί την ηρέμησε η εγγονή σου και της είπε ότι το νευρικό της σύστημα λειτουργεί θαυμάσια κι όλα αυτά δεν είναι γέννημα της φαντασίας της αλλά εσύ που τα πήρες στο κρανίο ησύχασε η κοπέλα και είπε να σου χαρίσει δωράκι για να σε καλοπιάσει κι εσύ άρχισες να το περιεργάζεσαι κι αφού τελικά σου άρεσε το έβαλες σε κορνίζα για να σκάσουν οι οχτροί σου και διέταξες το Σοφάκι να το χαρίσει τάχα και σε άλλες μόνο και μόνο για να το δούμε και να σκάσουμε από τη ζήλια μας και την ευχαριστώ προσωπικά που με σκέφτηκε γιατί ξέρει πόσο πολύ την αγαπώ και είμαι πάντα δίπλα της σε κάθε μνημόσυνο που σου κάνει ξετυλίγοντας το μεταξωτό κουβάρι της ζωής σου και μετά η Κικίτσα φτιάχνει υπέροχα βουτήματα και ζεστό καφέ για να σε συχωράμε κι εσύ παρεξηγείσαι μόνιμα γιατί σου φαίνονται λίγα και δουλεύει διπλοβάρδιες ο φούρνος της για να σ' ευχαριστήσει κι εσύ μετά καμαρώνεις φουσκωμένη σαν το διάνο όχι αυτόν που γεμίζουν και ψήνουν με πατατούλες μικρές και στρογγυλές αλλά τον άλλο που δείχνουν κάτι εικόνες πασπαλισμένες με χρυσόσκονη που τις βάζουν στα μπλογκς με δέντρα στολισμένα και γράφουν "Καλά Χριστούγεννα" κι άντε με το καλό να περάσει η μέρα να ησυχάσουν λιγάκι εγγονή, φίλη κι αγγελάκια που έχουν να πλύνουν τόνους πιάτα τα καημένα και θα ξεπουπουλιαστούν και μετά θα ξεκινήσεις τις ετοιμασίες για το ρεβεγιόν και θα κάτσεις πάνω απ' τα κεφάλια Σόφης Κικής κι Αγγέλων για να δεις αν βάλουν τις σωστές δόσεις υλικών για τη Βασιλόπιτα κι αν τσιγκουνευτούν και δε βάλουν φλουρί αξίας και σου χαλάσει το ίματζ, είδες που τα ξέρω όοοοοοοοοοολα;

    Σοφάκι μου Χρόνια Πολλά με Υγεία και Αγάπη Καλά Χριστούγεννα!!!

    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγάπη μου τι έγραψες εκεί; Ακριβώς όπως έγιναν και θα γίνουν τούτες τις γιορτές τα πράγματα... κάτσε και περίμενε !!!!
    Χαχαχαχαχαχαχα
    Σ' αγαπώ πολύ πολύ
    Καλές Γιορτές αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχαχαχαααααααααχαχαχαχαααα!!!!!!
    Πέρασα ξανά για να δω τις ερωτήσεις και να μοστράρω με καμάρι το κορνιζαρισμένο βραβείο της Γιαγιάς Κασσιανής για να μη την ξεχνώ ποτέ και να γράφω καμιά καλή κουβέντα στα μνημόσυνα και βλέπω ότι δεν έπεσα έξω στις προβλέψεις μου οπότε αδημονώ όπως καταλαβαίνεις για τη συνέχεια!

    Σοφάκι μου Χρόνια Πολλά, καλές Γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου!
    Κι εγώ σ' αγαπώ πολύ πολύ γλυκιά μου!

    ΥΓ. Λινκ δεν ξέρω αν καταφέρω να βάλω γιατί είμαι λιγάκι βλαμμένο κι όσον αφορά τις φίλες που πρέπει να το παραλάβουν δεν πολυθέλουν ν' απαντούν σε ερωτήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά, η γέννηση του Χριστού να φέρει αγάπη στις καρδιές όλων
    συγχαρητήρια για το βραβείο...ωραίες απαντήσεις...ωραία παρουσιαση και που μεσω εσενα εχουμε και οπτική εικόνα της Τάντε Κίκη (είμαι μέλος της διαβάζω το μπλοκ της)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε !