Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Γιορτάζουμε το πρώτο μας βραβείο


Το πρώτο βραβείο το χάρισε στη γιαγιά Κασσιανή η λατρεμένη Ιωάννα Ayten Aydan 
Επικρατεί ζωηρός ενθουσιασμός και η γιαγιά μου η Κασσιανή (κι εγώ μαζί της) 
ευχαριστούμε πάρα ...μα πάρα... πολύ !!!
Μέχρι σπιτικές καραμέλες ετοιμάζουμε να σας κεράσουμε άμα σας βγάλει ο δρόμος σας κατά δω!

Τώρα, λέει, για να προχωρήσει το παιχνίδι πρέπει
1. Να πω 11 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου
2. Να δώσω το βραβείο σε άλλα 11 blogs και να τους ειδοποιήσω με mail

Αρχίζω τα ...τυχαία 11 που μούρχονται στο μυαλό


  1. Λατρεύω τα μικρά ροζ τριανταφυλάκια. Τα θέλω παντού σε υφάσματα, σε πορσελάνες μέχρι και το μικρό μου ποτιστηράκι για τα φυτά εσωτερικού χώρου.
  2. Διατηρώ το προσωπικό μου ροζ σύννεφο στη ανατολική γωνιά του ουρανού.Οποιος θέλει μπορεί να με επισκέπτεται αλλά παρακαλώ να ειδοποιεί πρώτα, μπορεί να κοιμάμαι.
  3. The older i become the younger i look. Πολύ φοβάμαι μη γίνω σαν τις τρελλές γριές με τα ροζ.
  4. Αγαπώ μετά μανίας τους φίλους μου και ποτέ δεν βγάζω την ουρά μου έξω στα δύσκολα. Πέφτω με το κεφάλι μέσα. Εχω μερικά καρούμπαλα απ' αυτό.
  5. Οσα τραβάει το κορμί τα φταίει το κεφάλι έλεγε η γιαγιά μου η Κασσιανή και είχε δίκιο. Ας προσέχαμε ποιούς κάνουμε παρέα λέω εγώ.
  6. Αν αφήσεις το σκύλο σου να τρέχει ελεύθερα σε μια χειμωνιάτικη παραλία θα δεις τι σημαίνει "απόλαυση της ελευθερίας".
  7. Το χαλινάρι μπορεί να κάνει για τ' άλογα αλλά για τους ανθρώπους σίγουρα δεν κάνει.
  8. Το πιο αθώο πράγμα του κόσμου είναι ο ύπνος ενός παιδιού.
  9. Δεν υπάρχουν αιώνιες αγάπες, η τελευταία αιώνια που ξέρω μόλις πήρε διαζύγιο. Παρόλ' αυτά πρέπει να συνεχίσουμε να αγαπάμε για να μη βγάζουμε τα κομπλεξάκια μας σε κανέναν.
  10. Δεν μπορώ να αποχωριστώ τα βιβλία μου, σε λίγο θα με βγάλουν απ' το σπίτι.
  11. Αν δεν υπήρχε ο κινηματογράφος η ζωή θα ήταν πολύ βαρετή.
Με όλη μου την καρδιά θα έδινα το βραβείο σε πολλά blogs που διαβάζω καθημερινά, πολύ γνωστά που τα αγαπώ πολύ....δυσκολεύτηκα πολύ όμως να επιλέξω. Κάποια απ' αυτά το έχουν ήδη πάρει και το αξίζουν. Ετσι το δικό μου πάει με την αγάπη μου στα..........
  1. http://sofiascomments.blogspot.gr/ γιατί γράφει τσουχτερές αλήθειες με αστείρευτο χιούμορ
  2. http://tamystikatismamas.blogspot.gr/γιατί το έφτιαξε μια γλυκειά νεαρή μανούλα με κέφι.
  3. gefseisevias.blogspot.com γιατί κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά στην παραδοσιακή κουζίνα
  4. http://greeksfish.blogspot.gr/ γιατί στήθηκε με πολύ μεράκι και γνώσεις για το ψάρεμα
  5. http://26ecopages.blogspot.gr/ γιατί δίνει οικολογικές ιδέες για χίλια δυο υπέροχα πράγματα
  6. http://naturedigital.blogspot.gr/ γιατί έχει εκπληκτικές φωτογραφίες και πληροφορίες  
  7. http://mylexiko.blogspot.gr/ γιατί είναι εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο σε θέματα γαστρονομίας   
  8. http://tantekiki.blogspot.gr/γιατί είναι ένα υπέροχο blog μαγειρικής Τέχνης. 
  9. http://press4dogs.blogspot.gr/ γιατί κάνει φοβερή δουλειά για τα αγαπημένα μας σκυλάκια
  10. http://mysteliospaths.blogspot.gr/ γιατί είναι ένα εκπληκτικό blog αφιερωμένο στην Τέχνη
  11. http://ada-countrylife.blogspot.gr/ γιατί η Αντα είναι Ολλανδέζα, ζει στην Ελλάδα πάνω από 30 χρόνια και γράφει σπουδαία για την κηπουρική, το πάτσουορκ και πολλά άλλα ωραία πράγματα
Οσοι το πάρουν πρέπει να κάνουν ακριβώς τα ίδια !!!

Φιλιά σε όλους και καλημέρες !!!





26 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που πήρες το βραβειάκι! Το αξίζεις και εσύ και η γιαγιά Κασσιανή! Να συνεχίσεις να γράφεις το ίδιο όμορφα. Είναι υπέροχο να νιώθεις πιο νέος με το πέρασμα των χρόνων απο το να μιζεριάζεις για τα χρόνια που πέρασαν. Μακάρι να το "πάθω" και εγώ!! :)

    Καλημέρα!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα γλυκειά μου !!!
    ευχαριστώωωω
    εύχομαι να το πάθεις κι εσύ...άλλωστε το μέλι δεν αλλοιώνεται ποτέ !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικοοοοοοοοοοο ,εύχομαι να πάρεις πολλά πολλά ακόμη γιατί τα αξίζεις,ωραίες απάντησεις και ωραία δικαιολόγησες γιατί το έδωσες στον καθένα,φιλιά καλο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ, δεν έπρεπε...!!!! Μα, σας ευχαριστώ πολύ!!! Θα γράψω 11 πράγματα, αλλά μη περιμένετε να είναι και πολύ ...φυσιολογικά!! ξέρετε τώρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη Νέλη,
    ευχαριστώ πολύ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρακαλώ κυρία Κόλλια μου, σας άξιζε με το παραπάνω !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε σένα και στη γιαγιά Κασσιανή... το αξίζετε για το υπέροχο και πολύ φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι σας αλλά και για τις υπέροχες αναρτήσεις σας που προσωπικά, με ταξιδεύουν!!!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου κάνατε να μου χαρίσετε το βραβείο!!!!! Ελπίζω να συνεχίζω να σας δίνω συνταγές που σας αρέσουν. ΥΓ. Όσο πληκτρολογώ το σχόλιο το μάτι μου έπεσε στην αγαπημένη ανάρτησή σου για Ελληνογαλλική σχολή μοναχών ουρσουλίνων κι εγώ σε τέτοια έμαθα γαλλικά αλλά στην Καβάλα!!!
    Ευχαριστώ και καλό ΣΚ!!!!
    Φιλιά πολλά και πάντα βραβεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαζί με το βραβείο χάρισες και χαμόγελα, να είσαι πάντα καλά.Συγχαρητήρια για το βραβείο και εμείς θα το τιμήσουμε όπως του αξίζει.Ενα μεγάλο φιλί στην Γιαγιά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένη μου Κική
    Το βραβειάκι το αξίζεις γιατί έχεις κάνει τη μαγειρική Εργο Τέχνης με το υπέροχο blog σου !!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγααπημένοι φίλοι greko Fish
    To blog σας μας έχει ενθουσιάσει.
    Συνεχίστε την καλή δουλειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!!
    Λοιπόν...από το 4 μέχρι το 10 είναι κοινά μας στοιχεία!
    Φιλώ σε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε πολύ Γιαγιά Κασσιανή !
    Θα το καμαρώνουμε το βραβειάκι μας !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητές Γεύσεις της Εύβοιας
    Σας αξίζει και με το παραπάνω
    Να είστε καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ❤Καλημέρα!!!❤

    Σοφία και σοφή Γιαγιά Κασσιανή, σας ευχαριστώ πολύ που παραλάβατε το βραβείο σας με τριαντάφυλλα και σπιτικές καραμέλες και, για άλλη μία φορά, γλυκάνατε την ημέρα μας!

    Υπάρχουν κουρασμένες και γερασμένες ψυχές σε 20χρονα κορμιά, και άλλες, φλογερές κι ακούραστες... στα τρίτα, τέταρτα -ήντα! (Και ναι, δεν είναι τρέλα! Με... τρέλα τους πάει το ροζ!)

    Φαντάζομαι τη γιαγιά Κασσιανή μ' ένα όμορφο, ψάθινο καπέλο στολισμένο με λουλούδια... κι εσένα, πολλά πολλά χρόνια μετά, μ' ένα παρόμοιο καπέλο και μια αγκαλιά τριαντάφυλλα στα χέρια, να χαρίζεις χαμόγελα και πολλή αγάπη, με τη δροσιά 20χρονου κοριτσιού και τη σοφία που μαζεύεις σταγόνα σταγόνα από τα φύλλα της ζωής...

    Να είσαι πάντα καλά!
    Πολλά πολλά φιλιά και σ' Ευχαριστώ! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένο παλιοκοριτσάκι
    Τυχαίο είναι που αγαπηθήκαμε νομίζεις; Αυτό από το 4 μέχρι το 10 τα κάνει όλα
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκειά μου Ιωάννα
    Τι καλά να συναντάς ανθρώπους που μιλάνε την ίδια γλώσσα και ονειρεύονται !!!
    Εγώ σ' ευχαριστώ και πάλι που μας αγάπησες οικογενειακώς
    Πολλά πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σέ βρίσκω Γιαγιά Κασσιανή!!Συγχαρητήρια καί γιά τό βραβείο! Νά τά χιλιάσης σού εύχομαι!!!Μού άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου!!Εχω αδυναμία καί εγώ σέ μικρά ρόζ τριανταφυλλάκια!!Φαίνεσαι πολύ ζώντανός καί ευχάριστος άνθρωπος!!Θά ήθελα νά τά λέμε!!Σέ περιμένω εδώ..http://decdimisaussi.blogspot.gr/Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς σας βρίσκω και συγχαρητήρια για το βραβείο σας.
    Σας εύχομαι μαι όμορφη και γλυκιά πορεία στη μπλογκόσφαιρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλώς βρεθήκαμε DIMI
    Πέρασα ήδη από το όμορφο σπιτάκι σου κι έκανα την εγγραφή μου να τα λέμε.
    Πολλά φιλιά
    Σόφη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. I conceive you have noted some very interesting points, regards for the post.
    UFABETเดิมพันขั้นต่ำ10บาท

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. I unquestionably esteeming each and every piece of it and I have you bookmarked to look at new
    stuff you post
    เล่นเว็บยูฟ่า100บาทดีที่สุด

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. I value the article.Thanks Again. Much obliged. Thanks for sharing such a wealth of useful information. I found this resource very helpful to me. Thanks for your hard work. เว็บบาคาร่าขั้นต่ำ10บาท2022

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. We do our best to help them. If they need help with research, writing, grammar, formatting or proofreading, we'll help them build their careers. I have read this article. I think you put a lot of effort into creating this post. I appreciate your work.
    คาสิโนออนไลน์บนมือถือฝากขั้นต่ำ 1 บาท

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε !