Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Μαρουλοντολμάδες με γάλα

Μια ονειρεμένη συνταγή από τα χεράκια της μαμάς μου και από το παλιό της τετράδιο όπου κατέγραφε με μανία ληξιάρχου ότι νοστιμιά συναντούσε σε τραπέζια συγγενών και φίλων, δεξιώσεις, πρωτοχρονιές, τσάγια και γενικά όπου πήγαινε και την εντυπωσίαζαν διάφορα...
Η μαμά μου ήταν δασκάλα. Μια γυναίκα όμορφη, ευαίσθητη και γλυκειά που έδινε σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια κι έβαζε πάντα το δικό της μαγικό άγγιγμα και δημιουργούσε μικρά μικρά θαύματα. Την αίσθηση αυτή είχαν όλοι όσοι τη γνώριζαν.
Τα τραπέζια της πάντα είχαν τεράστια επιτυχία. Ο κυριώτερος λόγος ήταν ότι μαγείρευε μαζί με τον άντρα της και το καταδιασκέδαζαν.
Το μεγάλο μυστικό στους πεντανόστιμους μαρουλοντολμάδες που σας δίνω σήμερα είναι ο αρνίσιος κιμάς και το γάλα....πρέπει να είναι και τα δυο πολύ φρέσκα και πολύ αγνά...
Και.....όποιος δοκιμάσει τη συνταγή να μην ξεχάσει να μας πει εντυπώσεις !!!
Φιλιά πολλά
Σόφη




7 σχόλια:

  1. Αααα υπέροχοι οι ντολμάδες έτσι! Τους φτιάχνω κι εγώ αλλά η συνταγή σου είναι υπέροχη!!! Άσε που λατρεύω αυτά τα παλιά τετράδια με συνταγές... Να είσαι καλά!
    Φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιαγιάκα μου, καλώς σε βρίσκω!
    Ευτυχώς εδω μαζι σου θα μάθω και καμια συνταγή ,γιατι δεν αντεχω να τρώω αλλο μακαρονια!Χιχι
    Καλημερα και φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική η συνταγή... κι άλλο τόσο το τετράδιο, τα γράμματα, οι λέξεις... (Πόσα χρόνια είχα να δω "ρίπτομε...")
    Κι αυτή η φινέτσα του γραφικού χαρακτήρα... Θα μου πεις, δασκάλα η μανούλα σου -ναι, σπανίως όμως βλέπουμε τέτοια λεπτή και ραφιναρισμένη γραφή, σήμερα...

    Όποτε έρχομαι στο σπιτικό σου, είναι σαν ν' ανοίγω την πόρτα σε μια άλλη εποχή, πιο όμορφη, πιο αγνή, πιο ευγενική... Σ' ευχαριστώ που μοιράζεσαι τις αναμνήσεις και τους θησαυρούς σου, μαζί μας...

    Καλή συνέχεια στην ημέρα σου!
    Σε φιλώ! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου τρέξανε τα σάλια και μόνο στην ιδέα!! Και πόσο όμορφο που έχεις τις συνταγές αυτούσιες..

    Η μανούλα μου έχει ενα τετραδιάκι που σημειώνει τις δικές της..της είχα πει πως κάποτε θέλω να το κρατήσω εγω. Απο φόβο μην ξεχάσω τις συνταγές της και μένω μακριά της έχω πάρει ένα τετραδιάκι και "αντιγράφω" ωστε να μπορώ να προσφέρω στα παιδιά μου τις ίδιες γεύσεις (το ελπίζω). Σίγουρα όμως το δικό της τετράδιο θα είναι η προίκα μου..

    Καλημέρα! Σε φιλώ γλυκά

    **Θα την βάλω να τους μαγειρέψει! χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω τελειοι θα είναι φαντάζομαι,εμ συνταγή της γιαγιάς Κασιανής και να μην είναι? θα τους φτιάξω,γάλα ε? δε θα το φανταζόμουν,καλό μεσημέρι,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλώς σε βρίσκω!!
    Υπέροχη συνταγή και αν και είμαι πολύ δεινή μαγείρισα δεν την έχω ξανακούσει... το μονο που ξέρω ότι ανυπομονώ να την κάνω...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υ.Γ Μια ένσταση! Η απουσία του κρεμμυδιού θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντική ...θα μου επιτρέψεις να το προσθέσω? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλώς ήρθατε !